måndag 21 december 2009

Gaia i sängen

På sista tiden har Gaia ibland kommit in till mig på morgon och med ett mjukt men ändå uppfordrande kuttrande ljud talat om att hon tyckt att det varit dags för mig att gå upp. Om jag då börjat prata med henne har hon legat på golvet och kromat sig och ibland ställt sig på bakbenen och tittat upp över sängkanten. Hon är ju så söööt så även fast jag egentligen inte vill ha katt i sängen så har jag uppmanat henne att hoppa upp vilket hon inte gjort. Idag tog hon emellertid mod till sig och jag fick en spinnande kelstund med henne innan jag gick upp! :-)

2 kommentarer:

  1. Visst är de kloka djur, har själv en katt som visar tydligt och ljudligt vad han vill.
    Det ät första gången jag är inne på Din blogg, den verkar intressant

    SvaraRadera
  2. Det är ett littet fint torp du har.
    Jag skulle gärna haft husdjur men resten familjen vill inte ha några djur. Din katt verkar vara mysig

    SvaraRadera