torsdag 13 augusti 2009

Det är bara skrot ...

... med mig ;-)

Nu börjar delarna ramla ut också ... har drabbats av något så sexigt som livmodersframfall. Upptäckte att allt inte stod rätt till strax efter att jag skrev förra inlägget. Tog en vecka att få en akuttid (!) och nu står jag på väntelista för operation inom tre månader. Så länge jag håller mig lugn är det rätt OK men om jag gör det minsta lilla som att gå ut och gå i tio minuter så har jag ont 1-2 dagar. Det är ungefär som att gå omkring med molande mensvärk hela tiden.

Annars har dottern varit hos mig en hel del på sista tiden och det har varit mysigt. Hon har blivit en hejare på att baka och gör bland annat en grym drömrulltårta ... nu blev jag fikasugen och det tror jag hon är också.

Ha det så gött!

2 kommentarer:

  1. Inte kul! Jag minns att mamma drabbades av det när jag var liten. Sjukt - bokstavligt talat - att du får vänta så länge på operation. Det borde ju åtgärdas omedelbums!
    Kram och krya på dig!
    Ronja :)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att höra. Men kan man reparera gamla rostiga skrotbilar till värsta vrålåken, ska det väl ta mig sjutton gå att få fason på dig också ;) Kram på dig vännen!

    SvaraRadera