fredag 18 september 2009

I onsdags ...

... opererades jag på Kullbergska i Katrineholm. Operationer är ju inte det roligaste i tillvaron men de lyckades göra det till en bra upplevelse. Vänlig, trevlig, lugn och informativ personal som tog väl hand om mig. Som en extra bonus var den manliga personalen dessutom riktigt ögongodis ;-D.

Väninnan "M" körde bokstavligen slut på sig genom att köra mig till sjukhuset, åka tillbaka till Strängnäs och hämta min kära Dotter och tillsammans med henne hämta mig igen. Det blev många timmar i bilen för henne. Igår kom hon och tittade till mig igen.
Tack M för att du ställer upp!

Dottern oroade sig en del både före och efter operation och ger mig nu stränga förhållningsorder. (Blev "utskälld" när jag lyfte en stekpanna.) Tack min älskade Dotter för att du tar så väl hand om mig nu efter operation. Du är bäst :-)

2 kommentarer:

  1. De är för himla bra på operationer i Katrineholm. Har varit där för egen del och med sonen och har bara positiva upplevelser.
    Hoppas att du kryar på dig kvickt nu.
    Kramar i travar!

    SvaraRadera
  2. Du har väldigt mycket fel, det är du som är bäst!!!

    SvaraRadera