tisdag 26 maj 2009

Musikal

Dottern går på musikalhögstadium och igår var jag och såg henne i musikalen Annie. De var jätteduktiga! Givetvis var min dotter extra duktig eftersom hon, förutom att spela den roll hon skulle, fick ersätta en som var sjuk och spela ytterligare en roll. Det gjorde hon jättebra!

För min del blev det dock rätt sent och jag blir dessutom väldigt trött av att köra bil längre sträcka än ett par mil. Blir inte direkt bättre av att jag de senaste veckorna sovit rätt dåligt. Idag när jag kom hem från jobbet ville jag helst bara gå och lägga mig direkt. Skulle egentligen klippa gräsmattan och städa men orkar helt enkelt inte. Vill ju att det ska vara fint på fredag när jag får födelsedagsbesök ... men jag tror (och hoppas!) att de som kommer är mer intresserade av att träffa mig än att inspektera hur väl undanplockat och dammsuget jag har. Jag får helt enkelt göra så mycket jag orkar och just nu orkar jag inget annat än att sätta mig i fåtöljen och klappa katten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar