tisdag 19 maj 2009

Slapparsöndag

Har haft lite datorkrångel och därför har det inte blivit något skrivande.

I söndags tog jag det lugnt, satt i solen och läste "Män som hatar kvinnor" hela dagen vilket var länge sedan jag gjorde ( lyckades även bränna mig lite på de bleka benen). Efter en lite trög start var den riktigt spännande. Brukar ha svårt för upphausade böcker och filmer. Antagligen för att jag då går in i dem med lite för stora förväntningar och därför blir besviken. Jag är dock sugen på att läsa fortsättningen och imorgon ska jag låna de nästföljande delarna av Milleniumserien.

1 kommentar:

  1. De är för himla bra de där böckerna. Särskilt som långtradare... ;)
    Ha en riktigt skön helg. Hör av dig om du har lust att ses. Vi tar ledigheten lite som den kommer.
    Kram!

    SvaraRadera