måndag 20 april 2009

Visit hos Lule och Viggo


Var på besök hos Lule efter jobbet idag. Det var mycket trevligt att se hur hon bodde och umgås lite med henne och Viggo.


Hennes hund Viggo, som jag bara träffat en gång förut blev väldigt glad när jag kom. Han och jag fann varandra när vi hjälpte en gemensam väninna att flytta och den gången var han på väg att följa med mig hem, så jag hade väl gjort ett outplånligt intryck på den gulliga lilla jycken. Det finns risk att Lule lägger upp bilder på mig och Viggo på sin blogg, han var särdeles förtjust i att slicka mina öron så jag ryste i hela kroppen.

Vi satt och pratade, tog en halvlång promenad och satt sedan i hammocken och pratade igen. Viggo blev väldigt sömnig efter promenaden och somnade i sin mattes famn som synes.

2 kommentarer:

  1. Tack för trevligt sällskap! Nu förstår jag dessutom varför Husse tycker att Viggo och jag är så lika. Jag ser ju att jag minsann har lika stora öron som Viggo =)

    SvaraRadera
  2. Jag tror Husse tycker att ni är lika söta båda två :-)

    SvaraRadera